Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 25.09.2020, 05:55

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Новосілки Горохівський р-н Волинська обл.

Меню сайту
Категорії розділу
1-4 класи [2]
Математика [3]
Укр. мова та літ. [8]
Світова література [1]
Історія та право [11]
Хімія та біологія [2]
Трудове навчання [3]
Географія [3]
Фізкультура [4]
Фізика [3]
Всесвітня історія [0]
Іноземна мова [0]
Етика [0]
Економіка [0]
Екологія [0]
Інформатика [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


конспект уроку
[ Викачати з сервера (33.5 Kb) ]05.11.2012, 12:46
Тема: Портрет як жанр образотворчого мистецтва. Особливості пропорцій та будови голови людини. Спроби умовного передавання об’єму. Мета: ознайомити із розвитком портретного жанру; дати поняття про зображення голови людини, пропорції її елементів; формувати навички роботи над портретом; розвивати спостережливість, уважність, творче мислення, уяву; виховувати любов до творів мистецтва. Обладнання: для вчителя – наочність( відеоряд видів портрету, пропорції елементів голови; для учнів – альбом, олівець, гумка. Хід уроку І. Організація уваги класу, оголошення теми та мети уроку Ну як готові до уроку, як настрій? ( посміхніться сусіду по парті і побажайте одне одному, і усім нам хорошого уроку) ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь - Портрет – це жанр чи вид образотворчого мистецтва? ( жанр ) - Що таке портрет? (1. жанр образотворчого мистецтва 2. зображення людини чи групи людей у малярстві, графіці, скульптурі, фотографії) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Протягом століть художники різних епох з великою зацікавленістю зверталися до образу людини. Через образи людей вони висловлювали свої роздуми про людське життя. Майстри різних поколінь втілювали в зображення людей свої уявлення про кращі риси людської натури – щирість, довірливість, духовну чистоту, допитливе пізнання світу, прагнення до доброти та краси. Сьогодні на уроці ми також звернемось до цієї віковічної теми для мистецтва !!! Проблемне питання: Як правильно побудувати зображення людської голови ? (на дошці зображений букет квітів , на листочках напишіть, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку і прикрипіть їх до дерева у горизонтальну лінію, у кінці уроку ми повернемось до цього моменту і побачимо як зміниться наш букет) ІV. Вивчення нового матеріалу Давайте заглянемо в історію розвитку портрету як жанру образотворчого мистецтва ( випереджуване завдання) Перегляд наочності: 1) обличчя, погрудні, поколінні, у повен зріст 2) індивідуальні (одна людина), подвійні( двох), групи( більше двох осіб) Пропорції голови елементів голови людини у різних положеннях: - Загальний обрис голови людини у фронтальному( профіль, анфас) положенні близький до овалу, який розділяється лінією очей на дві рівні частини - Обличчя розділяється на дві рівні частини: від початку волосся до лінії брів, від лінії брів до кінця носа, від носа до підборіддя. - Нижню частину обличчя від носа до підборіддя поділяємо ще на три частини. Верхня визначить лінію рота. - Лінію очей у фронтальному положенні голови можна поділити на п’ять однакових частин, з яких друга і четверта частини припадають на очі. - Верхній край вуха розміщений на рівні брів, нижній – на рівні основи носа. - Ширина носа дорівнює довжині ока, а ширина рота – майже подвійній довжині ока. (Від сліз нічка опускаємо перпендикуляр для носа, а із середини ока опускаємо для роту) Учитель виконує педагогічний малюнок з поясненням V. Практична робота учнів У кожного з вас є сусід по парті( підказка), застосовуючи метод малювання з натури, давайте спробуємо зобразити начерки людської голови. Учні виконують ескіз портрету сусіда по парті. Намічають олівцем загальний характер голови та її основні елементи. Педагог контролює виконання, надає індивідуальну допомогу у разі потреби VI. Підсумок уроку Ми на протязі уроку працювали над проблемним запитанням яке поставили на початку уроку. Як ви гадаєте ми впорались з завданням? Оцінювання - Що вам сьогодні на уроці запам’талось найбільше? - Що сподобалось на уроці, а що ні? Повернемось до нашого букету квітів, давайте подивимось що із ваших записів збулося. Ті листочки які виправдали наші сподівання ми піднімемо до верху, а решту лишимо або опустимо донизу. Цей букет квітів – наші знання. Усі живі квіти не вічні, іноді вони втрачають сили і в’януть. Так і наші знання , здається усе знаємо, пам’ятаємо, але якщо їх не відтворювати у пам’яті, не поновлювати новим матеріалом – вони зникають. Тому я бажаю вам на кожному уроці поновлювати свої букети новими, пишнішими, яскравими, гарними квітами!!! До побачення!!!
Категорія: Трудове навчання | Додав: Admin
Переглядів: 2019 | Завантажень: 321 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Гаряча лінія
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz