Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 27.04.2024, 05:20

Новосілківська гімназія Горохівської міської ради Луцького району Волинської області

Меню сайту
Категорії розділу
Методична робота [5]
Позакласна робота [4]
Учитель [5]
Учні [7]
Батики і діти [5]
Документи [26]
Класний керівник [8]
Управління [13]
Предмети [0]
Законодавство [6]
Доступ до публічної інформації [3]
Доступ до публічної інформації ДНЗ "Росинка" с. Новосілки [0]
Вакансії [0]
Рух учнів [14]
Нова українська школа [9]
Освітні програми [3]
Вибір підручників [8]
ДПА [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Опановуємо нові знання...
[ Викачати з сервера (40.5 Kb) ]29.10.2012, 13:00

  ЗАГАЛЬНІ ПОРАДИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ  

  Опановуємо нові
  або актуалізуємо набуті знання...

Корисність колективних методів навчання

Суть будь-якого колективного методу навчання: кожний навчає всіх, усі навчають кожного.

Досить часто вчителі вважають, іцо тільки вони можуть доступно й правильно пояснити складний матеріал, але в багатьох випадках це можуть зробити учні, якщо забезпечити необхідну допомогу з боку вчителя.

«Кожний навчає кожного»

Учні навчають одне одного в парах змінного складу. Навчання одне одного — це один із найефективніших способів засвоїти інформацію й застосувати па практиці навички та вміння з пояснення важливого матеріалу, ставити запитання, слухати, спілкуватися тощо. Учні також зможуть за допомогою своїх товаришів розглянути загальну картину понять і фактів, які необхідно вивчити під час уроку, що, у свою чергу, викличе запитання та сприятиме виникненню інтересу до предмета, що вивчається.

Отже, ця гра ініціює інтерес, спонукає до додаткових запитань, дає можливість учням брати активну участь у процесі навчання й обмінюватися своїми знаннями з однокласниками. Принцип — кожний навперемінно є учнем і вчителем.

Підготовча робота

Підготувати картки за кількістю учасників (молена приготувати картки із запасом). На картках записати визначення понять, факти, опис концепцій, тобто ту інформацію, що є предметом вивчення. Інформації повинно бути небагато (3—4 речення). Картки можуть повторюватися.

Пам’ятка для вчителя

1. Роздати по одній картці кожному учасникові.

2. Попросити уважно прочитати текст.

3. Обійти аудиторію й упевнитися, чи розуміють учні зміст тексту. Запитати, чи все зрозуміло.

4. Пояснити правила роботи.

5. Оголосити початок вправи. Стежити, щоб ніхто не залишався без пари. Якщо кількість учнів є непарною, то учитель також бере участь у грі. Не забувати стежити за часом.

6. Підбити підсумки. З’ясувати, хто зміг навчити більшу кількість учасників і сам дізнався більше інформації. Опитати декількох учнів. Можна запропонувати комусь узагальнити всю інформацію або її частину у формі зв’язної розповіді. Доцільно записати відповіді на дошці як план засвоєння нового матеріалу (опорного конспекту) з наступним перенесенням у зошит.

Підсумкові запитання

• Наскільки успішно навчати й навчатися?

• Що дізналися нового?

• Які проблеми виникли під час навчання?

• Що запам’яталося більше — те, що вчив ти, або те, чого тебе вчили інші? Чому?

• Чому навчання інших уважається найефективнішим способом власного навчання?

Пам’ятка для учнів

1. Кожний учасник повинен пояснити товаришеві ту інформацію, яку отримав на картці, а також переконатися, що співрозмовник зрозумів і запам’ятав новий матеріал (запитати, що незрозуміло, і попросити його переказати суть нової інформації).

2. Кожний учасник вільно пересувається аудиторією.

3. Учень, зустрівши іншого учасника, запитує, чи відомо співрозмовникові те визначення, поняття, що записано у його картці; якщо відомо, то учень просить співрозмовника пояснити це визначення (поняття) і порівнює з поясненням у своїй картці. Якщо відповіді немає або вона вимагає уточнень, учень сам повідомляє визначення з картки й просить товариша повторити нову інформацію своїми словами.

4. Потім учасники міняються ролями. Бесіда кожної пари триває 2-3 хв.

5. Потім учасники розходяться й зустрічаються з іншими учнями.

Завдання учасника — навчити якнайбільше людей і самому засвоїти якнайбільше нової інформації.


Джерело: Ворожейкіна О. М. 100 цікавих ідей для проведення уроку.

Категорія: Учитель | Додав: Admin
Переглядів: 776 | Завантажень: 38 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Гаряча лінія
Друзі сайту
.

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz